pátek 17. května 2019

n á k u p k a

Jak dlouho to je, co chystám tento příspěvek, poznáte podle kytek a nezelené zdi.

U Abelś play things jsme se inspirovali a uháčkovali z jutového provázku nákupky. Povídáme si o nakupování. O obalech. O našich volbách a o tom, co to třeba dělá s přírodou. Hledáme neplastové dobroty v mokropeské sámošce a tak.

A úlovky si pak hrdě neseme domů.





František, modřence, branka, čepička, taštička.

Máte nějaké nakupovací eko tipy? Povídáte si s dětmi o tom, co kupujete? Berete je s sebou?

3 komentáře:

  1. Milá Zuzko, sleduji Vás už celkem dlouho a je mi blízké to, jak pracujete nebo spíš jak přistupujete k Vašim chlapečkům. Sama mám doma dva (už skoro puberťáky) a musím říct, že pro mě není vždy jednoduché přiblížit se jejich myšlení. No a je to čím dál složitější. Ještě, že mám super fungujícího muže, který mě občas jemně upozorní :-), že máme chlapce...
    A jestli chodím nakupovat s dětmi, a jestli si povídáme o tom, co nakupujeme a v jakém obalu? Ano, ano, ano. Kluci se mnou chodí od malička a doma dost řešíme obaly, a že mě některé dost štvou - takové ty neroztřiditelné!! Zuzko, mějte se krásně a ať Vám vše vzkvétá, včetně maringotky! Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko moc díky! Na pubertu jsem velmi zvědavá. Vůbec si to nedokážu představit. A že jsme oba s mužem měli bouřlivé dospívání! Snad budeme dost chápaví. Ať žijí superfungující muži, taky jednoho doma mám. Bez něj bych nemohla existovat!

      Vymazat
  2. No, já totiž taky nebyla úplný svatoušek :-), můj muž je klidný a i v pubertě nebyl žádný ďábel, tak uvidíme, co se z klučíků vyklube.. Krásné dny. Lenka

    OdpovědětVymazat

těší mě!