středa 6. června 2018

F o r m á t

....nejlíp ten veliký
 Najít je jak si našli papír co jsem jim schovala na kreslení v létě.
 Toník kreslí hlavně příšery a sebe jak něco podniká, nebo záznamy a deníky toho co dělal.
 Taky stroje. A pokémony. Viděl je u kamaráda školáka (Kubooo!). Tak jsme je museli vyhledat. A vymýšlí si svoje.
 A taky jsme ho (já vím pozdě ale přece) vzali na kolo a jde mu to krásně, je nadšený a miluje to.... i když se mu všichni ve školce smáli, že přece už všichni umí dáááávno jezdit.
 A Francek dorty.
 A mě jak peču sušenky.
 Sám nadšeně píše.
A blinkající Josífek. Ty vlásky přehazovačku krásně vystihl.

ó my se máme..

8 komentářů:

  1. Malůvky jsou moc krásné! Mám ale takovou hloupou otázku.. jak se udržuje ta šachovnicová podlaha? Moc se mi líbí, ale bojím se, jestli na ní není vidět hned každé smítko. Chtěla bych ji do koupelny:)

    OdpovědětVymazat
  2. Je na ní vidět všechno!:)ale co už. Byla tu a zamilovali jsme si jí:)

    OdpovědětVymazat
  3. U vás je krásně na podlaze. A - já vím, je to trochu "choulostivý", ale - blinkající Josífek je tak dojemnej... ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chichi u nás to není úbec choulostivý:) to je náš dení chleba! nebo spíš tvaroh:) František Josífka kreslí často a taky mě to nepřestává dojímat!

      Vymazat
  4. Je krásné vidět, co v životě řeší. Těším se, až na to budou vzpominat, až jim bude třeba 15,16!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to máš pravdu! a uvědomuji si, že Toník prostě těď musí řešit sebe, i když mi to je často protivný, aby zvládl tu školu. je už prostě velkej!

      Vymazat

těší mě!