pátek 23. března 2018

R a k e t y

 Létající vystřihovánka konečně naskenována. Kamarádka přišla s nápadem "brčkového mechanismu", který viděla někde v jiném provedení. Já, můj muž(vlevo dole) a Toník(dole uprostřed) nakreslili rakety. Vy si je můžete stáhnout a vyrobit.








Jelikož mi dropbox už několikrát selhal, založila jsem si pro stahovací účely nový blog, kam budu A4 ke stažení dávat v původním rozlišení, stačí tedy kliknout a uložit si obrázek.


P.S.: pro výtvarné dílny, co u nás ve městě pořádáme, jsme po mnoha útrapách sehnali (tedy zas můj muž sehnal) malá a velká brčka v Praze, ale pro domácí účely úplně stačí jedno obyč tenké brčko na foukání a jedno od limonády(z kavárny?fastfoodu?cukrárny?) rozstříhané na víc kousků, brčka proto vůbec nemusíte kupovat a zrecyklujete tak něco, co by se normálně vyhodilo.

2 komentáře:

těší mě!