pondělí 20. června 2016

V l a k n i h o v n a

u nás na nádraží. Už máme čtyři knížky (ještě jedna o sumcích) a do knihovny jsme přinesli asi patnáct knížek a pět časopisů. Moc mě baví pozorovat, které knížky mizí nejdřív(vedou dětské a časopisy o bydlení).







 






8 komentářů:

  1. Krásný, u nás máme taky budku.. modrou, plechvou, moudrou-od ODS když chtěli na radnici. Skvělé je, že už tam je snad dvavroky a je stále plná, knihy ve dvou řadách.
    Takhle v létě vlakem je to nejrásnější, tak se mějte krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je!a knížky ve vlaku se čtou nejlíp!děkujeme:)

      Vymazat
  2. V Řevnicích je na nádraží taky, ale v zimě z ní lidi berou knihy a topí jimi, v létě v noci knihovnu vybírají bezdomovci a vozí knihy do sběru ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vážně?tak uvidíme, jak to s tou naší bude...ale mám dojem, že k nám z řevnic na chvilku přijela Anna ze zeleného domu, to jsem si zaslzela jen jí potkat:)nebo to byly dobřichovice?

      Vymazat
  3. A pribudla vám Lokomotíva od Budubub, gratulujem!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Já taky!ještě tam je deštníkomat, ale ten mi přijde neustále vybrakovaný:)

      Vymazat

těší mě!