úterý 5. ledna 2016

Ahoj, moře

Čteme. Antonín si vždycky po obědě zaleze s knížkami (k tomu nám dost pomohl zánět spojivek, co jsme měli před prázdninami) a prohlíží. Dokonce už začal předčítat Františkovi. Po tom, co si Tonda odpočine u knížek přijde za mnou a vrháme se do čtení na pokračování. Zrovna máme rozečtenou Madynku a Sněhovou Královnu. Večer kluci přemlouvají eťe ňákou a dlouho trvá, než je přemluvíme do postele. 

I když jsme ze zimy nadšení, často myslíme na moře...od vánoc teď nejvíce s básničkami Jiřího Žáčka a ilustracemi Miloslava Jágra Ahoj, moře!

Přála bych si, aby nám ten zápal do čtení zůstal napořád.













A milým Trnkám moc moc děkujeme. To by nás ani ve snu nenapadlo! Radost veliká.

6 komentářů:

  1. A to by mohlo vydržet. Já myslím, že láska ke knížkám zůstává.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se děsím aj pedů a aj founů...ale tomu se bojím jednou ve škole nevyhneme...

      Vymazat
  2. Souhlas se Zuzu - navíc, pod vedením matky jako jsi Ty - no problemo.
    Kdyby Čechy nečetly, vy určitě.
    Nám dnes opožděně dorazili knižní Krysáci, tak zatnu zuby a vydržím, aspoŇ do pololetí:-)
    A obrázky M.Jágra - to je břinknutí na srdeční notu - můj oblíbený parťák Františka Nepila.
    A knížku, kterou nikdy nikomu nedám - PODÍVÁNKY - milovaná!

    Rodinko, mějte se hezky pospolu, v lásce a ve zdraví a radosti!
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ps. My teď čteme Putování s Velrybou od E.Papouškové.
      Já se do toho tak začetla hned v knihkupectví, že jsem okamžitě identitu Velryby odhalila.
      Jakub je napnutý jako struna, zítra teprve začneme 3.kapitolu a pořád neví:-))
      Nedávno jsem psala, že když jsme dočetli Kosprda, mělo to dobrou a špatnou reakci.
      Dobrá. že mi v kuchyni visí překrásný obrázek červené vzducholodi Kosprd 1.
      Špatná, že se Kuba zeptal, jestli mu půjčím kalhotky...
      Modří vědí.
      Zatím na mě nepřišla Policie ani sociálka:-)
      Magda

      Vymazat
    2. Krysáci se Toníkovi líbili moc! A po putování s verlybou jsem taky pokukovala:)tak třeba k příštím vánocům-narozeninám:)

      A červená vzducholoď musí být krásná!

      Vymazat
    3. Zuzi ahoj, Putování jsem teda kupovala nové, ale třeba by se Ti hodilo info o levných knihách.
      Krysáky jsem si zamluvila na Bazoš.cz, je to tam teda o riziku a důvěře, že Ti pošlou třeba neponičenou knihu...Ty Krysáky si lidi kupovali za šílené nákupy v Albertu...a na Bazoši je lidé nabízeli od 70kč. A já měla štěstí, knížka je čistá a jak nová z obchodu.
      Třeba bys tam na to Putování narazila...

      Vymazat

těší mě!