úterý 3. listopadu 2015

pidi






8 komentářů:

  1. To jsou tak krásné kresby, máte velký talent. Úplně je vidím třeba na bílém hrnku na čaj....velikém...s medvědem...hmmmmm....krásné podzimní dny. Martina ze severu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď to bude vypadat, že se opičím.
      Ale už při prvním obrázku s medvědem jsem si ve vteřině řekla HRNEK:-)
      Zuzko, to by byla úžasná kolekce dětských hrnků!!!!!!!!!!
      Magda
      (a heč, já mám Zuzčinu sovičku, heč!)

      Vymazat
    2. Ta se mi líbí nejvíc.

      Vymazat
    3. Holky děkuju:) Moje podnikatelské záměry jsou zatím nerealizovatelné...ale třeba jednou:)tak si to budu pamatovat!díky!

      Vymazat
  2. Zuzi, dnes se cítím jako Pidikarkulka. Vše je velké a nerozumím tomu. Snad mne to brzy nespolkne :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pidi se jistě prokousá a ty taky!!znám ty úzkosti...

      Vymazat
  3. Zuzko, já taky nadšeně hltám všechny Tvé kresby. Fakt jsou nádherné a origoš! Ty hrníčky, pokud jednou budou, určitě chci mít!:-))

    OdpovědětVymazat

těší mě!