pátek 30. října 2015

r e c y klovat

Koupila jsem v sekáči mikinu. Pak se na ní udělaly skvrny od sava...Tak jsem jí vzala k Evě do kurzu. A skvrny během okamžiku zázrakem zmizely. Ještě toho doma musím zavyšít spoustu! Nějaký podzimní motivy třeba. Nebo jen takové úplně jednoduché čárečky, čtverečky...Ještě 28 dní můžete Evu podporovat na Hithitu a pomoci jí tak k vydání knížky. Já jí moc držím palce, ta knížka bude jistojistě nádherná! Do schránky vám pak může přiletět i s vyšívacími motivy...





P.s.:Jak sušíte šípky? 

11 komentářů:

  1. Krása! Knihu sice asi úplně nepotřebuju, ale běžím si ji koupit prostě kvůli vám, holkám šikovným :-).
    Šípky sušíme rozložené v papírové krabici u topení.

    OdpovědětVymazat
  2. Já už jsem podpořila a na knihu se těším! Mimochodem, to je vážně dost dobré vyřešení skvrn!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já myslela, jak budu muset vyšívat rybičky nebo co já vím za roztomilé obrázky a ono to jde takhle parádně a jednoduše!:)(ale ta látka v kapuce tomu nápadu hodně pomohla:))

      Vymazat
  3. Mikina sa stala príťažlivejšia :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Čárečky, čtverečky jsou fajn!! Na knížku se těším!
    (Těšila jsem se i na Pokoje, ale jsem tak podzimně lenivá, že asi vyrazíme jenom do lesa.. )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je vidíš...já taky...a v lese....to je přece něco!:)ale ta Bohdana...už jsme zdraví konečně!tam bys někdy jela?:)

      Vymazat
  5. Šípky sušíme na topení- na rámečkách z tenoučkých latěk a síťoviny - pozor schnou dlouho, u nás tak týden - musí být tmavě červené a tvrdé...a s mikinou moc fajn nápad...Martina ze severu..

    OdpovědětVymazat
  6. Kniha už je objednaná :-) Právě jsem dopletla šípkový cop :-)

    OdpovědětVymazat

těší mě!