čtvrtek 6. března 2014

Z v i ř á t k o

...jsem celé zcela ručně(u mě ani jinak nelze:)) ušila. Lesní, "dřevěné", recyklované, neurčitého druhu. Látka hlavní byla původně černo-bílá, tak jsem ji obarvila na zeleno. Další použité jsou nechtěné kousíčky, co jsem zachraňovala ze starých zástěr po babičce,triček a jednoho zničeného batikovaného žlutého ubrusu. Ta jablíčková je má srdeční záležitost, teď z ní má zviřátko ouška(zezadu). Ocásek má z velmi starého kožen(kov)ého knoflíku. Plněné dutým vláknem a také "srdíčkem" se dvěma rolničkami.






Na šití se mi osvědčila krabička od Krasohledů (před časem jsme vyráběli).
...omluvte ty fotky, ale u nás je tak šedivo a zataženo...

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. :)a to jsem to tentokrát nekreslila!a přitom jindy vždycky:)

      Vymazat
    2. Jakože jindy si uděláš nákres zvířátka, které chceš ušít a teď to bylo bez nákresu?

      Vymazat
    3. přesně tak:)ale měla jsem ho v hlavě:)

      Vymazat
  2. Zuzko, ty jsi rychlík!!!! Je nádhernej, přesně takhle bych si představovala Kukyho ze Svěrákova filmu :o)...škoda, že neoslovil tebe :o) moc se na něj těšíme, děkuju moc...musim Noemi popohnat zas k nějakému setkání :o)) papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)to jsem ráda, že se ti líbí Magdo:)hned jak ho přepošlu, tak ti napíšu!jen jsme teď nemocní a není moc práce, tak nevím, kdy se s někým z rodiny uvidíme...pozdravuj kluky!

      Vymazat
  3. Moc se mi líbí ta potvůrka podivná, i tenhle blog :-) Krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost, že se líbí!:)děkuju!a pppotvůrky pppodivné máme nejradši a Ronju loupežnickou jakbysmet!:)

      Vymazat
  4. To je ale krásné zvířátko! Zdravíme...

    OdpovědětVymazat

těší mě!